SEO belangrijk in digital marketing strategy
SEO belangrijk in digital marketing

SEO belangrijk in Digital Marketing Het gaat erom uw suspects, prospects en klanten te helpen bij het vinden van uw bedrijf naast duizenden andere bedrijven.  By Harry Luijk Search Engine Optimization (SEO) is het proces om een webpagina gemakkelijk te vinden, gemakkelijk te crawlen en eenvoudig te categoriseren. Het gaat erom uw suspects, prospects en […]

Lees meer
Sales management driver seat
Blog Sales Management Driver Seat

Geen lastige methodologie, geen moeilijke technieken, geen theorieën om de theorieën, maar sales management vanuit je persoon. Jouw unieke sales management DNA ontdekken, ontwikkelen en jezelf en de ander beter maken. Dat is sales management vanuit jouw eigen drive! Je blijft de troepen voor… in ”de driver seat”. Sales management Sales management is een bedrijfs […]

Lees meer
Customer experience management
Customer experience management

Customer experience management: bent u klaar voor de uitdaging? De revolutie van Web 2.0 maakte van consumenten een soort uitgevers met opinies over producten en/of diensten. Hun adviezen kunnen miljoenen bereiken en dat kleine klachten briefje over een slecht hotel of service wordt nu al snel een virale video. De dynamiek van de consumentenrelatie verschoof zo […]

Lees meer
Top 5 verwachtingen klanten
Top 5 verwachtingen klanten

Heb jij wel eens gehoord van ‘The Challenger Sale‘? Een bestseller in de verkoop literatuur. Geschreven door Matthew Dixon en Brent Adamson van het CEB. De subtitel van het boek luidt: ‘how to take control of the customer conversation’. Mijn hele loopbaan ben ik al actief in verkoop en marketing en dit soort titels blijven […]

Lees meer
Verkoop tips voor smart content marketing
Verkoop tips content marketing

Daar zit je dan met een tof product waar je echt trots op bent en een prachtige website. Je hebt zelfs je SEO goed geregeld en toch blijven de verkopen nog uit. In Google Analytics zie je alleen maar het bounce percentage stijgen en je hebt geen idee wat je er aan moet doen… Wij […]

Lees meer
Op-merk-e-lijk
Op-merk-e-lijk

Overspannen markten, overspannen hoofden. Met die vier woorden zijn de meeste markten anno nu te kenmerken. Of het nu gaat om markten voor producten of diensten of om de arbeidsmarkt. Er is daarbij sprake van een koortsachtige zoektocht naar onderscheidend vermogen. Op-merk-e-lijk? We leven in een post consumptiemaatschappij. Alles is voorhanden, er is vooral veel van […]

Lees meer

MERLYNewsletter